אופיר

ישי

יובל

faculty310@gmail.com

aplaton99@gmail.com

aplaton101@gmail.com

מספר הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית

החל מתחילת הלימודים מגלים שמלבד לימוד החומר יש דרישות של הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית

מהי עבודה אקדמית, מה מייחד אותה לעומת עבודה אחרת חשובה ככל שתהיה אשר עשינו בעבר במסגרת הלימודים, מה הקושי לסטודנט אשר לומד במוסד אקדמי להכין עבודה אקדמית, מה נדרש מאתנו באותן הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית ו/או עבודות סמינריון, אשר הוא בעצם אחר ושונה מימה שעשינו וראינו עד כה שבגינן לא ניתן להסתמך על הכישרון הטבעי ויכולות הניסוח המבריקות של הסטודנט.

שאלה זו אמורה לצוץ מיד עם תחילת הלימודים לתואר, כן, מהסמסטר הראשון הסטודנטים מקבלים מטלות אקדמאיות בקורסים השונים,  כאשר העבודה עצמה מורכבת לעיתים מאירועון, לעיתים שאלות, אשר לכך נלוות עוד דרישות לסגנון הכתיבה, סוג הגופן, ציטוט אחיד או APA לפי העניין, כאשר המקורות הן מהאקדמיה, ספרות, פסיקה ועוד לפי תחום הלימודים.

הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית נכונה

דרישות ההנחיות לכתיבת עבודה אקדמית- בין עבודה אקדמית לכשרון כתיבה

בשלב זה, ישנם סטודנטים אשר מתחילים מאותו הרגע לשקוד על העבודה האקדמית הראשונה, ישנם סטודנטים אשר מסתכלים ומבינים שלמרות הידע שרכשו עד כה, נראה שהם כנראה צריכים סיוע בעבודות אקדמיות, שכן הידע שבידם אינו עונה על דרישות הכללים, כל שכן, כאשר יעמדו בשלב בו יהיה צורך בהכנת עבודות סמינריוניות.

יתרה מכך, אף אלו אשר יודעים את החומר, עדיין רובם צריכים עזרה בכתיבה עצמה, שכן, בשונה מעבודות אשר הכירו עד כה, גם אם הם עסקו בכתיבת מאמרים ועריכת ספרים, ישנן דרישות של מספר הנחיות חשובות בעת כתיבת עבודה אקדמית.

חשוב לציין, שההנחיות לכתיבה חלות על כל סוג עבודה אקדמית, כאשר לכל תחום לימודים, יתכנו שינויים במספר הנחיות לעומת תחום אחר, ולא רק בין משפטים לשאר התחומים, מה שמעצים את הצורך לדעת את ההנחיות הנכונות לכתיבת עבודה כדבעי.

על כן, ההבדל בין סטודנטים אשר הם בעלי רמת ידע זהה וענו לשאלות, לא רק נמדדת בתוכן העבודה אלא בעמידה בתנאים הנכונים לכתיבה כדוגמא הקפדה על שער האקדמי, עריכתו וניסוח נכון, ובעבודה האקדמית עצמה ו/או בסמינריון, היות ועל כל פרט ופרט יש מספר הנחיות ברורות בעת כתיבה של עבודה אקדמית הנוגעות לאותו שלב של העבודה האקדמית.

הפתרון, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות

לכן, הפתרון הטוב ביותר הוא בקשת סיוע מאנשי מקצוע היות וישנן הנחיות לכתיבת עבודה אקדמית נכונה ומוצלחת, כאשר אי הקפדה על אותם הכללים יכולה לגרור פסילה על הסף של העבודה ולכל הפחות הורדת ציון.

צרו קשר

ממליצים עלינו
"רק בזכותכם קיבלתי ציון 95 ועברתי את הקורס בהצלחה! מחכה לפנות אליכם שוב בעבודה הבאה".

עדי, מכללת סכנין
ממליצים עלינו
"אני אחד שקשה לו ממש באנגלית, והייתי אבוד עד שחבר המליץ לי עליכם. התרגום שלכם עזר לי כל-כך בכתיבת העבודה והפך אותה למהנה".

שגיא, מכללת אורנים
ממליצים עלינו
"תודה ליחיא ותודה לאפלטון שעזרו לי הכי מהר שרק אפשר עם העבודה הזאת!".

יוני, מכללת סכנין
ממליצים עלינו
"אני חייבת להודות לכותב על המקוריות והמהירות שבה הוא כתב את העבודה. קיבלתי 93!".

יסמין, המכללה הערבית לחינוך
ממליצים עלינו
"לא יודעת מה הייתי עושה בלי העזרה שלכם בחלק הסטטיסטי של הסמינריון שלי…".

אלינור, מכללת קיי
סגירת תפריט