אופיר

ישי

יובל

faculty310@gmail.com

aplaton99@gmail.com

aplaton101@gmail.com

מהו מבנה עבודה אקדמית ואיך עושים זאת נכון?

בקרב סטודנטים רבים קיים קושי רב בקרב הסטודנטים הם ללימוד הידע היאך ניגשים ומתמודדים מול עבודות אקדמיות, מהו מבנה עבודה אקדמית, מהן עבודות גמר, מהו הניסוח הנכון, ושלבי הכנת העבודה, כאשר אף בקרב אלו שאכן יודעים, הרי שלפעמים הקושי נובע מסיבות אחרות, כדוגמת סטודנטים וסטודנטיות אשר עובדים קשה לפרנסתם, מה שכמעט ולא מותיר להם זמן להתפנות אל המטלה.

אולם, יהיו כאלו אשר יפנו מיד אל מה שנראית בעיניהם כמו האפשרות הזולה ביותר, שהיא העתקה מסטודנט אחר ו/או העתקה מהרשת, כאשר מה שאינם יודעים הוא שמלבד השאלה המוסרית והאתית, הרי שכיום בכל מוסד אקדמאי נמצאת תוכנה אשר סורקת את העבודות ותעלה על כך במהירות, מה שיגרור ענישה חמורה אשר יכולה להגיע עד כדי איבוד התואר.

כמו בכל דבר בחיים עליו יש להקפיד ולציית, כך גם באקדמיה, אולם, ישנם סטודנטים רבים וישרים אשר הם לא יפנו לכוון של העתקה, אלא ינסו להסתפק במועט שהם יכולים לעשות בכוחות עצמם, כגון כאלו אשר ינסו להכין עבודה בזמנם הפנוי, למרות שאינם ברמה המתאימה של כתיבת עבודה אקדמית, בפרט שגם אם הם ברמה אך אין בידיהם זמן מספיק לאור הצורך האישי להקדיש זמן לזוגיות, עבודה וכדו', מה שישפיע כמובן על הציון.

מבנה עבודה אקדמית - כך תעשו זאת נכון

עד כמה חשוב הציון?

חשיבות הציון במטלה אקדמית, על אף שהוא משפיע בחלק גדול מהקורסים על אחוזים בודדים, לעומת עבודות גמר ו/או מבחנים אשר משפיעים באחוזים גבוהים, אינו דבר שניתן לזלזל בו ו/או להמעיט בערכו, שכן, כל אחוז משפיע על הציון הסופי, אשר יופיע בסיום הלימודים בגיליון ציונים מפורט שמקבלים בסיום התואר.

כמו גם, לעיתים נדרשים ממוצע של גיליון ציונים במטרה להתקבל ללימודי תואר נוסף ו/או התמודדות לגבי משרות ממשלתיות, כאשר הבדל של אחוז בודד, יכול לשנות את התמונה כולה.

מהו אם כן המבנה האקדמי הנכון?

חשוב לציין כי קיים הבדל בין סוגי הלימודים והתואר, כמו גם בין סוגי המחקרים השונים, כך שקיים הבדל בין סוגי סמינריון העוסק בתחום אחד לרעהו, כך שהמענה לשאלה הוא נעשה באופן כללי בלבד ולא באמצעות הדגמה.

עוד חשוב לציין כי סדר הפרקים אף אם אינו חובה מתוך נהלי האקדמיה, הרי שמדובר בסדר כרונולוגי אשר בכל תחום הוא נעשה בסדר זהה באותו סוג מחקר, שכן, הוא מבטא את הסדר של עריכת המחקר.

כלומר, אי הקפדה על הסדר הנכון, משמעותה שמדובר בסמינריון אשר הוגש בידי מי שאינו בקי בחומר וכן כזה אשר כלל אינו מודע על הדרך והשיטה בה נעשה מחקר אקדמי.

מהו הפתרון כאשר עדיין חשים קושי?

לכן, ניתן להיעזר בבקשת סיוע למטלה אקדמאית אישית, כזו אשר תינתן במיוחד באופן אישי עבורכם, ע"י מומחים בכתיבה ועריכה אקדמית אשר הינם בעלי תואר ראשון ולרוב גם תואר שני בתחום.

הצוות שחברתנו פועלת עמו מורכב אך ורק  מכאלו אשר משלבים ידע בתחום, מומחים לכתיבה ועריכה אקדמית, מקפידים על כללי הציטוט, כך, שהדאגה כבר אינה רק שלכם אלא היא בעצם מונחת על כתפיהם.

בדרך זו, גם תוכלו להתרכז בלימוד ולא רק בחומר הנדרש למטלה, תוכלו להמשיך לעבוד בלי להשקיע זמן בהכנת העבודות, כך תוכלו לשמור על שעות פנויות, להתפרנס בכבוד, וכן לשמור על זמן איכות בתקופת הלימודים, מה שהכי חשוב הוא שתקבלו ציון גבוה, אשר ישפיע באופן ישיר על גיליון הציונים ולאחר מיכן על עבודה בתחום ואף יחזיר לכם את הביטחון עצמי והמעמד החברתי.

צרו קשר

ממליצים עלינו
"רק בזכותכם קיבלתי ציון 95 ועברתי את הקורס בהצלחה! מחכה לפנות אליכם שוב בעבודה הבאה".

עדי, מכללת סכנין
ממליצים עלינו
"אני אחד שקשה לו ממש באנגלית, והייתי אבוד עד שחבר המליץ לי עליכם. התרגום שלכם עזר לי כל-כך בכתיבת העבודה והפך אותה למהנה".

שגיא, מכללת אורנים
ממליצים עלינו
"תודה ליחיא ותודה לאפלטון שעזרו לי הכי מהר שרק אפשר עם העבודה הזאת!".

יוני, מכללת סכנין
ממליצים עלינו
"אני חייבת להודות לכותב על המקוריות והמהירות שבה הוא כתב את העבודה. קיבלתי 93!".

יסמין, המכללה הערבית לחינוך
ממליצים עלינו
"לא יודעת מה הייתי עושה בלי העזרה שלכם בחלק הסטטיסטי של הסמינריון שלי…".

אלינור, מכללת קיי
סגירת תפריט